.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده قائم‌شهر از اداره کل اوقاف استان

شمال نیوز: کمال علیپور گفت: از برخورد اداره اوقاف و امور خیریه درمورد بیمارستان رازی که اجاره و یا تخلیه را مطرح کرده‌اند، گله‌مند هستم.

کمال علیپور خنکداری عصر روز گذشته با اشاره به اینکه بیمارستان رازی قائم‎شهر تنها بیمارستان علوم پزشکی در این شهرستان است، بیان داشت: بیمارستان رازی، بیمارستان دانشگاهی است که پزشکان با‌تجربه برای درمان و پرستاران برای گذران طرح در آن حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه مردم قائم‎شهر در طول 70 سال اخیر از خدمات درمانی بیمارستان رازی و زیارتی امام‌زاده یوسف‌رضا(ع) استفاده کردند، افزود: از برخورد اداره اوقاف و امور خیریه درمورد بیمارستان رازی که اجاره و یا تخلیه را مطرح کرده‌اند، گله‌مند هستم.

نماینده قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس، با بیان اینکه بیمارستان رازی قائمشهر در مرکزیت کریدور شمال  «جنوب و شرق» غرب برای ارائه خدمات قرار دارد، خاطرنشان کرد: مشکل به وجود آمده بین اوقاف و امور خیریه برای امام‌زاده یوسف‌رضا و بیمارستان رازی قائم‎شهر باید با تعامل بین مسئولان شهرستانی و استانی حل شود.

علیپور با انتقاد از اینکه مسئولان استانی و شهرستانی در طول سال‌های گذشته مسئله بیمارستان و امام‎زاده قائم‎شهر مدیریت نکردند، تأکید کرد: مسئولان اوقاف باید به مردم درباره تخریب احتمالی بیمارستان رازی پاسخگو باشند.

نماینده خانه ملت به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، فرماندار و مسئولان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: تعامل بین مسئولان و اخذ اجاره از بیمارستان رازی، مانند اخذ اجاره از منازل اوقافی از پیشنهادات ارائه شده بود.

وی با بیان اینکه سرانه درمان و گنجایش بیمارستان شهرستان قائم‌شهر پایین است، گفت: 75 میلیارد تومان برای بیمارستان رازی قائم‎شهر اعتبار گرفتیم که مبلغ 32 میلیارد تومان آن امسال اختصاص می‌یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 30 خرداد 1393
خالی بندی به این بزرگی ندیدم آقای علیپور واقعاٌ انسان که اطلاع دارند از وضع اعتبار بیمارستان فعلاٌ هفت ما است آجری کار نشده است حال جنابعالی این 32 میلیارد تومان را از کجا آوردی ! اگر راست سندش رو کن ؟؟؟؟؟؟؟
اتنل 29 خرداد 1393
منبع خبر؟
سالار 29 خرداد 1393
علیپور دیگه .همش داره از این و اون ایراد میگیره .داداش علیپور برادر زاده جنابعالی تو نساجی سمت گرفت از کار ایشون انتقاد نداری .
اکبر 29 خرداد 1393
داداش من این رو تموم قائمشهر می دونن که علیپور با اوردن معاون زیرساخت های وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر 32 میلیارد بودجه برای امسال گرفته است!!!!!!!
میتونی یه زنگ بزنی به قاسم پور رئیس بیمارستان و این مسئله را پیگیر شی.
هـــــــــــــــــــــــــــــادی 30 خرداد 1393
نگه داشته انتخابات بعدی برای شام و نهار و ....
مجتبی 31 خرداد 1393
اگرهدف درمان و بهداشت مردم قائمشهره این بیمارستان را بدین به اوقاف تا بشه بیمارستان اوقاف . با توجه به اینکه اوقاف یک سازمان امور خیریه هم هست بخشی از درمان رایگان باشه و از طرفی وجود امامزاده در این بیمارستان با مسما تر بشه و هم مشکل بیمارستان واوقاف حل بشه.
بيچاره 30 خرداد 1393
1-معاون زير ساخت وزارت راه چه ربطي به بيمارستان سازي داره 2- اعتبار يك ساله است چطور آقاي عليپور دو ساله يا چند ساله گرفت !! 3- عليپور مهندسه بقيه ملت ببو !!!!!!!!! آخه حرفهايي كه ميگيد فكر كنيد توي ببو هايي كه شما ميپندارين يكي از عليپور با سوادتر باشه !!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.47 seconds.